Skyrim
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Dette RPG-forum er inspireret af spillet Skyrim
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Tilføje mods via Steam eller Nexsus
Fire Mage ~ Casta Icon_minitimeFre 10 Jan - 5:51:59 af Xilli
Hej
Jeg er kørt fast i at tilføje mods til mit spil.
Kan I svare på hvad der fungerer bedst, Steams værksted eller Nexsus?


Kommentarer: 2
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Seneste emner
» Alle jobs har deres dårlige dage ~ Björk
Fire Mage ~ Casta Icon_minitimeSøn 7 Sep - 23:07:52 af Björk

» Tilføje mods via Steam eller Nexsus
Fire Mage ~ Casta Icon_minitimeTirs 2 Sep - 2:51:41 af Sølvi

» Sølvi
Fire Mage ~ Casta Icon_minitimeMan 25 Aug - 5:10:06 af Sølvi

» Björk Frostnæve
Fire Mage ~ Casta Icon_minitimeTors 21 Aug - 2:04:47 af Björk

» Spørgsmålstegn?
Fire Mage ~ Casta Icon_minitimeLør 12 Okt - 8:21:48 af Njalfi

» Vi spiller stadig
Fire Mage ~ Casta Icon_minitimeFre 11 Okt - 11:05:25 af Njalfi

» Fire Mage ~ Casta
Fire Mage ~ Casta Icon_minitimeOns 29 Maj - 5:18:57 af Casta

» At være nifingret - Lerexus.
Fire Mage ~ Casta Icon_minitimeMan 29 Apr - 6:08:55 af Lerexus

» Hvem er du? ~ Mirabelle
Fire Mage ~ Casta Icon_minitimeMan 29 Apr - 5:21:51 af Mirabelle

Mest aktive brugere
Sølvi
Fire Mage ~ Casta Vote_lcapFire Mage ~ Casta Voting_barFire Mage ~ Casta Vote_rcap 
Mirabelle
Fire Mage ~ Casta Vote_lcapFire Mage ~ Casta Voting_barFire Mage ~ Casta Vote_rcap 
Azariel
Fire Mage ~ Casta Vote_lcapFire Mage ~ Casta Voting_barFire Mage ~ Casta Vote_rcap 
Casta
Fire Mage ~ Casta Vote_lcapFire Mage ~ Casta Voting_barFire Mage ~ Casta Vote_rcap 
Lerexus
Fire Mage ~ Casta Vote_lcapFire Mage ~ Casta Voting_barFire Mage ~ Casta Vote_rcap 
Arason
Fire Mage ~ Casta Vote_lcapFire Mage ~ Casta Voting_barFire Mage ~ Casta Vote_rcap 
Eruanna
Fire Mage ~ Casta Vote_lcapFire Mage ~ Casta Voting_barFire Mage ~ Casta Vote_rcap 
Björk
Fire Mage ~ Casta Vote_lcapFire Mage ~ Casta Voting_barFire Mage ~ Casta Vote_rcap 
Njalfi
Fire Mage ~ Casta Vote_lcapFire Mage ~ Casta Voting_barFire Mage ~ Casta Vote_rcap 
Sicarius
Fire Mage ~ Casta Vote_lcapFire Mage ~ Casta Voting_barFire Mage ~ Casta Vote_rcap 
Afstemning
Statistik
Der er i alt 20 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er bonderoev

Vores brugere har i alt skrevet 552 indlæg i 68 emner
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 22, Tors 4 Jun - 19:56:26

 

 Fire Mage ~ Casta

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Lerexus
Level 1
Level 1
Lerexus


Navn : Lerexus
Race : Imperial
Mand Antal indlæg : 23
Join date : 09/08/12

Fire Mage ~ Casta Empty
IndlægEmne: Fire Mage ~ Casta   Fire Mage ~ Casta Icon_minitimeSøn 28 Apr - 9:59:15

En stikkende fornemmelse begyndte at opstå i den venstre håndflade. Den blev værre og værre, og til sidst blev det til knive der førte bladene hele vejen fra skulderne og ned til hånden. Da fornemmelsen var nået helt ned til fingerspidserne, stoppede det, og en ny og mere kontrollerende følelse blev skabt. Varm følelse. En meget varm følelse. Gnister og ild kom til syne i hånden, og Lerexus smilede. Han havde en massiv kraft i hænderne, som han kunne fyrre af når som helst. Varme flammer opstod fra albuen og ned. Han havde nu ladet op. Han tog sigte imod en trænningsdukke og holdte det. Han slap kraften løs og en inferno af ild susede igennem den iskolde luft. Da den ramte dukken udbrød der en eksplosion og kun de forkulede rester stod tilbage. Alt dette skete på kun 4 sekunder.

"Sikke en ekstraordinær udførelse af en fremragende Fire Bolt" Sagde Adrienne og klappede et par gange i hænderne. "Jeg mener der gik jo ikke engang ild i dukke. Den blav bare..Destrueret!" det sidste sagde hun med store øjne, og det blev tydeligt at hun elskede sit fag.
"Men det er ikke godt nok!" råbte Lerexus og knyttede næverne. Han kunne aldrig få nok og havde øvet sig hele livet på at gøre ilden kraftigere. Han vidste ikke hvornår det var godt nok, men lige meget hvad kunne han altid forstille sig en større og varmere ild.
Adrienne så bekymret på mandet som for nyligt opsøgte hende.

"Du vil simpelthen have mig til at lære dig hvordan man ødelægger hele byer på én gang? Skabe en firebolt på størrelse med Winderholt?" sagde hun lavt og nærmede sig den forkullede dukke.
Lerexus nikkede langsomt med et glimt i øjet.
"Jeg beundre din pasion, men det vil tage en livstid" hviskede og kiggede ham dybt i øjnene som havde hun taget et greb på ham. Der stod de så i en tid indtil hun slap grebet og passerede ham.

Tilbage til toppen Go down
Casta
Level 1
Level 1
Casta


Navn : Casta
Race : Altmer
Kvinde Antal indlæg : 36
Join date : 11/05/12

Fire Mage ~ Casta Empty
IndlægEmne: Sv: Fire Mage ~ Casta   Fire Mage ~ Casta Icon_minitimeMan 29 Apr - 7:10:58

Casta og nogle andre elever var på vej til biblioteket. Der skulle læses op til en prøve som blev afholdt næste morgen. De havde lige spist morgenmad på deres værelser og var nu samlet i en lille flok af fire studerende. Casta, Wickhart-brødrene og Brelyna. Det var englig ikke meningen at Casta skulle med, for de andre elver på kollegiet gad hende ikke. De sagde hun var en lille møgunge der ikke hørte til på skolen. De undgik hende og havde generet hende et par gange, men denne gang havde hun fået lov af Brelyna at komme med. Brelyna var faktisk sød nok. Hun kunne godt tolerere Castas tilstedeværelse i sidste ende.

De var på vej gennem gården da de fik øje på Adrienne. Hun stod sammen med en høj mørkhåret mand og det der lignede en træningsdukke. Eller det der var tilbage af den. De to brødre skænkede dem bare et enkelt blik og løb så om kap hen til den store port. Casta og Brelyna stoppede dog op.
"Wickhart? Hvad drejer situationen sig om?" spurgte Brelyna nysgerrig og strammede grebet om sin notatbog.
"Undervisning såmænd, men den er slut nu. Passere I bare." svarede hun og så tilbage på Manden. Brelyna nikkede og fortsatte. Da porten lukkede bag hende, stod Casta der stadig.

"Hvorfor underviser du fremmede, Fru Wickhart?" spurgte Casta og lod hovedet lidt på skrå.

Tilbage til toppen Go down
Lerexus
Level 1
Level 1
Lerexus


Navn : Lerexus
Race : Imperial
Mand Antal indlæg : 23
Join date : 09/08/12

Fire Mage ~ Casta Empty
IndlægEmne: Sv: Fire Mage ~ Casta   Fire Mage ~ Casta Icon_minitimeOns 1 Maj - 8:29:44

Lerexus begyndte så småt at falde ned igen. Han var ikke kommet hertil bare for at blive uvenner med læremesteren. Han vendte sig om for at se hvem der var dukket op. Et barn? Hvad laver et barn på sådan et sted?
"Han er ikke fremmed, og jeg underviser skam ikke endnu" sagde Adrienne og krydsede armene. Han var stadig i tvivl om hun overhovedet gad at hjælpe ham. Hun var nemlig ikke sådan at kaste rundt med.
Lerexus gik om på siden af Adrienne. Her kunne han se om hun virkelig var et barn.
"En af dine elever?" spurgte han og tog sine hansker på igen. Han var ikke vant til kulden heroppe nordpå. Hvordan kunne folk leve i sådan et klima i en livstid?

"Ja, og en af mine bedste" sagde hun stolt og så på ham. Umuligt! tænkte han og gjorde store øjne til pigen.
"Bedre end mig?!" spurgte han retorisk og tog hænderne på hofterne. Han smile skævt og tænkte 4 år tilbage. Dengang han selv var i lære. Han var den bedste på holdet. Han lærte hurtigere, arbejdede hurtigere og havde den stærkeste magi. Han så op og ned ad pigen igen og tænkte for sig selv at det måtte være en spøg.
Tilbage til toppen Go down
Casta
Level 1
Level 1
Casta


Navn : Casta
Race : Altmer
Kvinde Antal indlæg : 36
Join date : 11/05/12

Fire Mage ~ Casta Empty
IndlægEmne: Sv: Fire Mage ~ Casta   Fire Mage ~ Casta Icon_minitimeOns 29 Maj - 5:18:57

Adrienne så på Casta og blinkede. "Ja, og en dag bliver hun en af de største magikere."
Casta smilede for sig selv og fik en smugle selvtillid. Hun kiggede ned i jorden og sparkede til en sten imens hun tænkte for sig selv: Må jeg ikke nok gå nu? Hun tog en indåndig og så op.
"Nåh, jeg må også se at komme.." mere nåede hun ikke at sige før Adrienne tog fat i hende
"Jamen du kan da demonstrere lidt. Hvis ham hvad du kan!" sagde hun og stirrede skarpt på manden.

Casta stillede sine notater fra sig på en sten og gik over mod træningsdukkerne. Uden at tænke sig om først, rakte hun hænderne frem, men tog dem ned igen da det gik op for hende, at hun ikke vidste hvad hun skulle. Hun så over på manden og kneb øjnene sammen for solen.
"Hvad vil du have, jeg skal fremføre for dig, Sir?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fire Mage ~ Casta Empty
IndlægEmne: Sv: Fire Mage ~ Casta   Fire Mage ~ Casta Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fire Mage ~ Casta
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Casta [GODKENDT]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Skyrim :: Winterhold Hold :: Winterhold-kollegiet-
Gå til: