Skyrim
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Dette RPG-forum er inspireret af spillet Skyrim
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Tilføje mods via Steam eller Nexsus
min person Arason shadow ulvewind Icon_minitimeFre 10 Jan - 5:51:59 af Xilli
Hej
Jeg er kørt fast i at tilføje mods til mit spil.
Kan I svare på hvad der fungerer bedst, Steams værksted eller Nexsus?


Kommentarer: 2
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Seneste emner
» Alle jobs har deres dårlige dage ~ Björk
min person Arason shadow ulvewind Icon_minitimeSøn 7 Sep - 23:07:52 af Björk

» Tilføje mods via Steam eller Nexsus
min person Arason shadow ulvewind Icon_minitimeTirs 2 Sep - 2:51:41 af Sølvi

» Sølvi
min person Arason shadow ulvewind Icon_minitimeMan 25 Aug - 5:10:06 af Sølvi

» Björk Frostnæve
min person Arason shadow ulvewind Icon_minitimeTors 21 Aug - 2:04:47 af Björk

» Spørgsmålstegn?
min person Arason shadow ulvewind Icon_minitimeLør 12 Okt - 8:21:48 af Njalfi

» Vi spiller stadig
min person Arason shadow ulvewind Icon_minitimeFre 11 Okt - 11:05:25 af Njalfi

» Fire Mage ~ Casta
min person Arason shadow ulvewind Icon_minitimeOns 29 Maj - 5:18:57 af Casta

» At være nifingret - Lerexus.
min person Arason shadow ulvewind Icon_minitimeMan 29 Apr - 6:08:55 af Lerexus

» Hvem er du? ~ Mirabelle
min person Arason shadow ulvewind Icon_minitimeMan 29 Apr - 5:21:51 af Mirabelle

Mest aktive brugere
Sølvi
min person Arason shadow ulvewind Vote_lcapmin person Arason shadow ulvewind Voting_barmin person Arason shadow ulvewind Vote_rcap 
Mirabelle
min person Arason shadow ulvewind Vote_lcapmin person Arason shadow ulvewind Voting_barmin person Arason shadow ulvewind Vote_rcap 
Azariel
min person Arason shadow ulvewind Vote_lcapmin person Arason shadow ulvewind Voting_barmin person Arason shadow ulvewind Vote_rcap 
Casta
min person Arason shadow ulvewind Vote_lcapmin person Arason shadow ulvewind Voting_barmin person Arason shadow ulvewind Vote_rcap 
Lerexus
min person Arason shadow ulvewind Vote_lcapmin person Arason shadow ulvewind Voting_barmin person Arason shadow ulvewind Vote_rcap 
Arason
min person Arason shadow ulvewind Vote_lcapmin person Arason shadow ulvewind Voting_barmin person Arason shadow ulvewind Vote_rcap 
Eruanna
min person Arason shadow ulvewind Vote_lcapmin person Arason shadow ulvewind Voting_barmin person Arason shadow ulvewind Vote_rcap 
Björk
min person Arason shadow ulvewind Vote_lcapmin person Arason shadow ulvewind Voting_barmin person Arason shadow ulvewind Vote_rcap 
Njalfi
min person Arason shadow ulvewind Vote_lcapmin person Arason shadow ulvewind Voting_barmin person Arason shadow ulvewind Vote_rcap 
Sicarius
min person Arason shadow ulvewind Vote_lcapmin person Arason shadow ulvewind Voting_barmin person Arason shadow ulvewind Vote_rcap 
Afstemning
Statistik
Der er i alt 20 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er bonderoev

Vores brugere har i alt skrevet 552 indlæg i 68 emner
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 22, Tors 4 Jun - 19:56:26

 

 min person Arason shadow ulvewind

Go down 
ForfatterBesked
Arason
Level 1
Level 1
Arason


Navn : Arason Ulvevind
Race : Nord
Mand Antal indlæg : 8
Join date : 26/08/12

min person Arason shadow ulvewind Empty
IndlægEmne: min person Arason shadow ulvewind   min person Arason shadow ulvewind Icon_minitimeTirs 22 Jan - 5:31:00

Navne Arason shadow ulve vind
Kælenavne og alias ulvevind shadow
køn mand
alder 18
race nord
Gruppe/Job Arason er Ranger og er med i
thieves guild

født en landsby uden for windhelm i den westelige del.

bor ikke nogen steder han bor på en kro nogen gange og når han er i riften sove han i tyvenes laug

Politisk status: do not care penge er alt der betyder noget men holder med
the stormcloaks



Udesende
øjne stærke lysegrønne øjne

han har halvlangt blonde hår

Arason er 1,90 cm høj og vejer omkring 90kg

kendetegn han mener at han skulle være jarl af Riften.
Han har et ar over venstre øje fik det i kampe mod bandtis af en alder af 13
hvor han fik slagte deres leder så de stak af.

Beskrivelse af udseende. han bære præg fra mange rejser
hvis man ser ham vil man tro at han er en skumle type men inde bag hans ansigt er han en ærefuld mand


Personlighed. Arason er normale en enspænder. men hvis der er folk der bliver overfaldt af bandits. vil han altid kæmpe for ofrene. Arason lider af frygt for magikerne fra historier fra hans barndom. han er en friheds kæmper.

Likes. han elsker at hjælpe andre. at kæmpe for skyrims frihed og en mjød sammen med et par fælles rejsende. og at stjæle

dislikes. Højelverne er ikke andet end ondskaben selv i hans øjne, de har forbudt Talos og skal bøde for deres modbydelighed selv og det imperial som nærmest er deres hund efter Arason mening.

svagheder. Som sagt har han en svaghed for magikere.

styrker Arason er en virkelige god skytte. Men hvis de skulle komme i nærheden af ham. er han virkelige god i nærkamp.


fortid og famille
Arason historie er ikke lang. Han er født som søn af en en Stormcloack soldat i en lille by som ligge ved den westelige del af Windhelm. Hans mor blive slagte da han kunne var 3 år det var en en ond dag hans hjem var smadret så meget man ikke kunne kende det. Hans mor havde ikke høre noget fra hans far da han tog af sted, men nu stod valget klart for ham han ville stjæle for at overleve. Han tog de våben hans far havde lavet til ham sammen med tøjet selv om det var alt for stort, kunne han sove med den han begyndte at stjæle i Windhelm lidt der og lidt her da han fylde de 12år tog han til Riften for at join tyvens laug, men efter det fik han en eventyrlyst, om og tag afsted og join the Stormcloacks

familen en far som er stormcloack han var på en spical misone for Ulfric da hans mor blive slagte

Udstyr læderrustning.

kampstil kæmpe med en bue som han kalder death shot
og duel-welding med en dagger ice strike og et swærd flame of the north
Tilbage til toppen Go down
 
min person Arason shadow ulvewind
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Drager? ~ Arason.
» Jagt I Skoven~Arason
» Arason ulve vind [GODKENDT]
» i am you shadow

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Skyrim :: Det grundlæggende :: Karakterskemaer-
Gå til: