Skyrim
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Dette RPG-forum er inspireret af spillet Skyrim
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Tilføje mods via Steam eller Nexsus
Ofrene fra Dawnstar Icon_minitimeFre 10 Jan - 5:51:59 af Xilli
Hej
Jeg er kørt fast i at tilføje mods til mit spil.
Kan I svare på hvad der fungerer bedst, Steams værksted eller Nexsus?


Kommentarer: 2
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Seneste emner
» Alle jobs har deres dårlige dage ~ Björk
Ofrene fra Dawnstar Icon_minitimeSøn 7 Sep - 23:07:52 af Björk

» Tilføje mods via Steam eller Nexsus
Ofrene fra Dawnstar Icon_minitimeTirs 2 Sep - 2:51:41 af Sølvi

» Sølvi
Ofrene fra Dawnstar Icon_minitimeMan 25 Aug - 5:10:06 af Sølvi

» Björk Frostnæve
Ofrene fra Dawnstar Icon_minitimeTors 21 Aug - 2:04:47 af Björk

» Spørgsmålstegn?
Ofrene fra Dawnstar Icon_minitimeLør 12 Okt - 8:21:48 af Njalfi

» Vi spiller stadig
Ofrene fra Dawnstar Icon_minitimeFre 11 Okt - 11:05:25 af Njalfi

» Fire Mage ~ Casta
Ofrene fra Dawnstar Icon_minitimeOns 29 Maj - 5:18:57 af Casta

» At være nifingret - Lerexus.
Ofrene fra Dawnstar Icon_minitimeMan 29 Apr - 6:08:55 af Lerexus

» Hvem er du? ~ Mirabelle
Ofrene fra Dawnstar Icon_minitimeMan 29 Apr - 5:21:51 af Mirabelle

Mest aktive brugere
Sølvi
Ofrene fra Dawnstar Vote_lcapOfrene fra Dawnstar Voting_barOfrene fra Dawnstar Vote_rcap 
Mirabelle
Ofrene fra Dawnstar Vote_lcapOfrene fra Dawnstar Voting_barOfrene fra Dawnstar Vote_rcap 
Azariel
Ofrene fra Dawnstar Vote_lcapOfrene fra Dawnstar Voting_barOfrene fra Dawnstar Vote_rcap 
Casta
Ofrene fra Dawnstar Vote_lcapOfrene fra Dawnstar Voting_barOfrene fra Dawnstar Vote_rcap 
Lerexus
Ofrene fra Dawnstar Vote_lcapOfrene fra Dawnstar Voting_barOfrene fra Dawnstar Vote_rcap 
Arason
Ofrene fra Dawnstar Vote_lcapOfrene fra Dawnstar Voting_barOfrene fra Dawnstar Vote_rcap 
Eruanna
Ofrene fra Dawnstar Vote_lcapOfrene fra Dawnstar Voting_barOfrene fra Dawnstar Vote_rcap 
Björk
Ofrene fra Dawnstar Vote_lcapOfrene fra Dawnstar Voting_barOfrene fra Dawnstar Vote_rcap 
Njalfi
Ofrene fra Dawnstar Vote_lcapOfrene fra Dawnstar Voting_barOfrene fra Dawnstar Vote_rcap 
Sicarius
Ofrene fra Dawnstar Vote_lcapOfrene fra Dawnstar Voting_barOfrene fra Dawnstar Vote_rcap 
Afstemning
Statistik
Der er i alt 20 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er bonderoev

Vores brugere har i alt skrevet 552 indlæg i 68 emner
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 22, Tors 4 Jun - 19:56:26

 

 Ofrene fra Dawnstar

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Mirabelle
Level 4
Level 4
Mirabelle


Navn : Mirabelle Wickhart
Race : Breton/Nord
Kvinde Antal indlæg : 178
Join date : 23/04/12

Ofrene fra Dawnstar Empty
IndlægEmne: Ofrene fra Dawnstar   Ofrene fra Dawnstar Icon_minitimeLør 9 Jun - 21:24:18

Det regnede stadig og den mudrede jord, havde skjult brostenene på landevejen. Kun få gange kunne man føle den hårde faste overflade under sig.
Lyden fra de smattende fodtrin gik næsten i ét med lyden fra regnen der landede i mosen ved vejkanten. De havde lige passeret Stonehills. En gammel jernmine, der lå tæt ved grænsen mellem Morthal og Dawnstar.

Mirabelle gik med hovedet ned i jorden, for at hun ikke fik regnen direkte i ansigtet. Hun var drivvåd, og havde det ikke været for hendes far, havde de stoppet ved minen.
Hestevognen var kørt til Solitude med en kunde i sidste øjeblik, og hun NÆGTEDE simpelthen at købe en hest. Så skulle hun jo ride på den og det gik jo ikke. Hesten var sikkert ikke nået længere end vejskiltet, så var Mirabelle faldet af.

Tilbage til toppen Go down
http://coolkat14.daportfolio.com/
Sølvi
Level 4
Level 4
Sølvi


Navn : Sølvi
Race : Nord
Kvinde Antal indlæg : 179
Join date : 19/03/12

Ofrene fra Dawnstar Empty
IndlægEmne: Sv: Ofrene fra Dawnstar   Ofrene fra Dawnstar Icon_minitimeLør 9 Jun - 21:34:08

Brýn bandede højlydt for hver skridt hun tog. Hende kappe var våd, hendes hår var i uorden, hendes støvler blev ødelagt. Det hele var noget rod, og det skulle hun selvfølgelig beklage sig over. Alting var som det plejede. I hvert fald for Brýn.

"Jeg sagde jo at vi skulle have taget den hest! Det ville have gået dobbelt så hurtigt!" Med en vred bevægelse vred hun en vold af sin kappe, så vandet dryppede ned på hendes støvler.

I horisonten kunne man ane nogle hustage tæt på vandet. Herfra så det næsten ud som om selve byen lå i havet.
Tilbage til toppen Go down
https://skyrim.danskforum.net
Mirabelle
Level 4
Level 4
Mirabelle


Navn : Mirabelle Wickhart
Race : Breton/Nord
Kvinde Antal indlæg : 178
Join date : 23/04/12

Ofrene fra Dawnstar Empty
IndlægEmne: Sv: Ofrene fra Dawnstar   Ofrene fra Dawnstar Icon_minitimeLør 9 Jun - 22:08:54

Mirabelles Ansigt lyste op, da hun så hustagene i horisonten. ENDELIG! Snart skulle de ind i varmen igen. Endelig skulle hun se sin far.
Selv langt fra byen, kunne man se en vrimmel af soldater rundt i byen. Hendes far var tydeligvis ikke den eneste, som var blevet såret.

Da de kom ind i byen og forbi den første indhegning stoppede Mirabelle op og tog fat i den nærmeste soldat.
"Rorlund? Har du set ham? Stor mand. Fuldskæg" hendes ansigtstræk var bekymrende, men håbfuldt. Der gik lidt tid inden soldaten svarede. Han skulle sikkert lige huske hvem Rorlund nu var.
"Øh, jo. Han ligger i det store telt derover sammen med en masse andre" sagde han og pegede på et stort laset telt, der lå ved flodens bred.

Hun ville løbe, men benene kunne næsten ikke mere under hende, så det blev kun til målrige skridt. Brýn havde hun glemt alt om, da hun så sin usle far ligge der på et beskidt tæppe med en forbinding rund om benet, og tårene faldt da deres blikke mødte hinanden.
Tilbage til toppen Go down
http://coolkat14.daportfolio.com/
Sølvi
Level 4
Level 4
Sølvi


Navn : Sølvi
Race : Nord
Kvinde Antal indlæg : 179
Join date : 19/03/12

Ofrene fra Dawnstar Empty
IndlægEmne: Sv: Ofrene fra Dawnstar   Ofrene fra Dawnstar Icon_minitimeSøn 10 Jun - 8:04:28

Bryn blev helt overrasket over at de alle de stormcloaks. Var det ikke farligt for dem her? Ville det ikke bare være bedre at sende dem alle til Windhelm eller en skjult lejr, hvor Legionen ikke kunne finde dem. Hvis du spurgte Bryn var Dawnstar alt for udsat.

Imens hende og Mirabelle skyndte sig iver brostenene, kunne hun ikke styre et par hadefulde blik, hun uvilkårligt sendte til nogen af soldaterne. En eller flere af disse mænd kunne være dem der havde banket hendes far ihjel. Hun mærkede at hendes hænder blev knyttet i afmagt og vrede. Hun kunne ikke forstå disse mennesker og deres syn på verdenen. Hvad det syn havde gjort dem til. Eller, nogen af dem, i hvert fald.

Bryns læber blev smalle da hende og Mirabelle kom ind på det slidte lazerat. Der emmede af død, og der var en ram lugt af blod og sved herinde. Hun kunne ikke umiddelbart se hvad der var galt med Rorlund Wickhart, men han så ikke godt ud.
Tilbage til toppen Go down
https://skyrim.danskforum.net
Mirabelle
Level 4
Level 4
Mirabelle


Navn : Mirabelle Wickhart
Race : Breton/Nord
Kvinde Antal indlæg : 178
Join date : 23/04/12

Ofrene fra Dawnstar Empty
IndlægEmne: Sv: Ofrene fra Dawnstar   Ofrene fra Dawnstar Icon_minitimeTirs 12 Jun - 5:34:24

Han delte telt sammen med to andre sårede, havde fået sit eget lille sted på jorden i hjørnet. Den gamle stormcloakuniform var hullet og blodig, og hans skæg var ulækkert beskidt som om han ikke havde vasket sig i uger, men Mirabelle kunne ikke være mere glad for at se ham. Sidste gang de så hindanden, var flere et helt år siden, hvor hun skulle rejse hjemmefra.

Hun ville krammede ham i lang tid med tåre i øjnene, men hun vil ikke have at han skulle se hende som en svag tøs, så det blev kun til et kort kram og et strøg på hovedet.

"Hvordan har du det?" sagde hun og satte sig over for ham.
"Jeg har haft det bedre, men jeg klager ikke. Jeg ville bare ønske de lod mig gå, så jeg kunne komme væk herfra" svarede han med en muggen mule og stirede ud af teltet, som var han i fængsel.
Tilbage til toppen Go down
http://coolkat14.daportfolio.com/
Sølvi
Level 4
Level 4
Sølvi


Navn : Sølvi
Race : Nord
Kvinde Antal indlæg : 179
Join date : 19/03/12

Ofrene fra Dawnstar Empty
IndlægEmne: Sv: Ofrene fra Dawnstar   Ofrene fra Dawnstar Icon_minitimeTirs 12 Jun - 6:04:38

Brýn følte sig ikke så lidt malplaceret, imens Mirabelle og Rorlund krammede. På den ene side var Brýn glad for at det ikke var hende, der skulle kramme den beskidte, sårrede soldat. På den anden side ville hun have gjort alt for at det var hendes far der lå der. Hun havde et svagt, trist smil på læberne, imens hun kiggede lidt akavet frem og tilbage imellem Rorlund og de andre sårrede soldater. En af disse mænd kunne have dræbt den far hun savnede så meget nu...

Hun havde stor respekt for mr. Wickhart. Han havde det ikke særlig godt, men han havde det endnu dårligere med at være på dette 'hospital'. Og hun misundte ham. Gid hendes far var død, imens han gjorde noget han troede på.
Tilbage til toppen Go down
https://skyrim.danskforum.net
Mirabelle
Level 4
Level 4
Mirabelle


Navn : Mirabelle Wickhart
Race : Breton/Nord
Kvinde Antal indlæg : 178
Join date : 23/04/12

Ofrene fra Dawnstar Empty
IndlægEmne: Sv: Ofrene fra Dawnstar   Ofrene fra Dawnstar Icon_minitimeTirs 12 Jun - 6:14:43

Lige med ét slog det hende, at Brýn jo stadig var her. Hun rejste sig og vendte sig om imod sit vedhæng.(PFFFFFFFFFHAHAHAHAHA okay)

"Kom og mød min far Brýn" sagde hun og slog armen ud imod hende.
"Efter jeg har fortalt så meget om ham er du da nød til at møde ham"
Rorlund kiggede forvirrende på pigen bag sin datter. Som i:Hvem var hun nu!?
Tilbage til toppen Go down
http://coolkat14.daportfolio.com/
Sølvi
Level 4
Level 4
Sølvi


Navn : Sølvi
Race : Nord
Kvinde Antal indlæg : 179
Join date : 19/03/12

Ofrene fra Dawnstar Empty
IndlægEmne: Sv: Ofrene fra Dawnstar   Ofrene fra Dawnstar Icon_minitimeTirs 12 Jun - 6:26:28

// Ou-uuuhh! *bitchslap!*

Brýn løftede en hånd som hilsen til Mirabelles far. "Goddag, Rorlund. Mit navn er Brýn. Jeg er en bard fra Windhelm..." Hun smilede lidt bittert. "Du kender mig nok ikke, men Mirabelle har snakket så meget om dig." Hun stak hænderne i lommerne på sin tunika, og betragtede indgående den sårrede stormcloack. "Du må have været en god far for hende."
Tilbage til toppen Go down
https://skyrim.danskforum.net
Mirabelle
Level 4
Level 4
Mirabelle


Navn : Mirabelle Wickhart
Race : Breton/Nord
Kvinde Antal indlæg : 178
Join date : 23/04/12

Ofrene fra Dawnstar Empty
IndlægEmne: Sv: Ofrene fra Dawnstar   Ofrene fra Dawnstar Icon_minitimeTirs 12 Jun - 6:38:57

Rorlund smilede lige så stille da han hørte på Brýns ord.
"Vær hilset Brýn af Windhelm" sagde han med en hæs stemme.
Der var lidt akavet stilhed et på sekunder, men Mirabelle brød den.
"Såå Far. Hvor lang tid skal du være indespærret her?" sagde hun og pegede rundt i teltet.
"Indtil jeg kan stå igen" svarede han og sukkede over sit ben, som han stolt viste frem for Mirabelle.
Hun fik næsten brækfornemmelse af at se på det. Hans lår var total ødelagt. Et sværd havde muligvis lige tænkt sig at sprætte benet halvt op. Nu var det helt opsvulmet og blodigt. Betændelsen havde tydeligvis taget over.

Tilbage til toppen Go down
http://coolkat14.daportfolio.com/
Sølvi
Level 4
Level 4
Sølvi


Navn : Sølvi
Race : Nord
Kvinde Antal indlæg : 179
Join date : 19/03/12

Ofrene fra Dawnstar Empty
IndlægEmne: Sv: Ofrene fra Dawnstar   Ofrene fra Dawnstar Icon_minitimeTirs 12 Jun - 6:44:21

Brýn gjorde store øjne. "Det ser ikke godt ud sir." mumlede hun. Godt nok var hun ikke læge eller noget, men hun kunne se at det ikke var godt. Man kunne se betændelsen og noget der godt kunne ligne blodforgiftning. Hun bed sig i læben. Meget værre end hendes lille finger efter den var blevet hugget af. Selvom det også havde været slemt - det var jo hende selv, ikke.

Hun trak vejret dybt ind, men så blev det for meget. Hun mumlede en undskyldning, og skubbede sig så ud af teltet. Hun kunne mærke kvalmen stige op i halsen. Det var egentligt ikke Rorlund, det var bare... det hele. Det blev simpelthen for meget.
Tilbage til toppen Go down
https://skyrim.danskforum.net
Mirabelle
Level 4
Level 4
Mirabelle


Navn : Mirabelle Wickhart
Race : Breton/Nord
Kvinde Antal indlæg : 178
Join date : 23/04/12

Ofrene fra Dawnstar Empty
IndlægEmne: Sv: Ofrene fra Dawnstar   Ofrene fra Dawnstar Icon_minitimeTirs 12 Jun - 7:25:25

Da Brýn fik det dårligt og gjorde tegn til at det var ret så klamt, skyndte Mirabelle at finde et tæppe, som hun lagde over hans lår. Hun havde regnet med at det var slemt, men hun havde ikke regnet med at det var klamt.
Rorlund kom med en lille latter som om det hele var med vilje.
"Første gang i ser et krigs sår? Ha! Så skulle i se dem der ligger ude på marken" sagde han som var han den hårdeste negl, og såret slet ikke gjorde ondt, men han havde jo nok bare mistet følsen.

"Du må hvile nu far" sagde Mirabelle og tvang han til at ligge ned. Han trak tæppet over sig og kiggede hende i øjnene.
"Jeg vil ønske din mor var her...Hvem skal nu tage sig af hende?" sagde han og blev for første gang en smugle ynkelig.
"Vi ved jo begge to at jeg ikke overlever det her" Mirabelle sagde ikke nået men fik nu i al skam tårer i øjnene som var det en dødssynd at gøre det foran sin far.
"Du er i sandhed en sand Nord af Skyrim Far" hun tog en amulet op ad tasken og lagde den på hans hånd. En Talos Amulet.


Tilbage til toppen Go down
http://coolkat14.daportfolio.com/
Sølvi
Level 4
Level 4
Sølvi


Navn : Sølvi
Race : Nord
Kvinde Antal indlæg : 179
Join date : 19/03/12

Ofrene fra Dawnstar Empty
IndlægEmne: Sv: Ofrene fra Dawnstar   Ofrene fra Dawnstar Icon_minitimeTirs 12 Jun - 7:32:08

Brýn hadede sig selv for at vise svaghed på den måde, men for en gang skyld var det ikke hende der styrede sine følelser, det var omvendt. Det var ikke kun Rorlunds sår, det var lige så meget tanken om at Mirabelle snart ville være faderløs, ligesom hende selv. Dog ikke under samme omstændigheder og i samme alder, men stadigvæk...

Og minderne. De indeklemte følelser, bag en hård facade og et mumtert smil bag fløjten. For en gangs skyld græd hun, ligesom regnen der silede ned over hende, og gav hendes tunika en mørk, blå farve.

Og hun kunne ikke helt slippe skadefryden, over alle de stormcloacks der ikke ville klare sig igennem natten. Vreden over hendes fars død var som et ømt sår, lige så slemt som Rorlunds lår. Bare værre, fordi det fik hende til at føle noget positivt, over andres skade.
Tilbage til toppen Go down
https://skyrim.danskforum.net
Mirabelle
Level 4
Level 4
Mirabelle


Navn : Mirabelle Wickhart
Race : Breton/Nord
Kvinde Antal indlæg : 178
Join date : 23/04/12

Ofrene fra Dawnstar Empty
IndlægEmne: Sv: Ofrene fra Dawnstar   Ofrene fra Dawnstar Icon_minitimeTirs 12 Jun - 7:43:53

Da han lagde sig til at sove, rejste hun sig op igen. Hendes ben var også begyndt at sove, så han skulle lige banke lidt liv i dem igen. Brýn stod uden at sige ét ord, og det var som om regnen bare blev værre og hele skyrim græd for de faldende. Det var sikkert bare Mirabelle, men kunne det ikke være lige meget. Som om hendes far allerede var gået bort, selvom han bare sov. Hun lukkede lidt af for teltet og tog Brýn med over i læ ved en tilfældig veranda.
Tilbage til toppen Go down
http://coolkat14.daportfolio.com/
Sølvi
Level 4
Level 4
Sølvi


Navn : Sølvi
Race : Nord
Kvinde Antal indlæg : 179
Join date : 19/03/12

Ofrene fra Dawnstar Empty
IndlægEmne: Sv: Ofrene fra Dawnstar   Ofrene fra Dawnstar Icon_minitimeTirs 12 Jun - 7:55:14

Lyden af regnen der hamrede imod teltdugene var overdøvende i Brýns hoved. Hun klamrede sig lidt til Mirabelle, da hun trak af sted med hende. "Undskyld, Belle, jeg fik det bare lidt... dårligt." At få det dårligt var en bedre forklaring end at 'blive overvældet af negative følelser og morderiske behov'. Ja, dårligt lød bedre.

Hun dumpede ned på verandaen og skjulte sit ansigt i hænderne. Selvom det var svært at se hvad der var regn og hvad der var tårer, så ville hun i hvert fald ikke have at Mirabelle så at hun græd.
Tilbage til toppen Go down
https://skyrim.danskforum.net
Mirabelle
Level 4
Level 4
Mirabelle


Navn : Mirabelle Wickhart
Race : Breton/Nord
Kvinde Antal indlæg : 178
Join date : 23/04/12

Ofrene fra Dawnstar Empty
IndlægEmne: Sv: Ofrene fra Dawnstar   Ofrene fra Dawnstar Icon_minitimeTirs 12 Jun - 8:04:41

Imens Brýn sad og tog sig sammen, stod Mirabelle og kiggede ud imod horisonten som en stor kriger der havde opdaget sit tab. Hun var holdt op med at græde nu, men det var sikkert fordi hun løb tør ind i teltet.

Mirabelle lagde hånden på Brýns skylder og satte sig ved siden af hende. Det gik nu op for hende, at hun græd.
"Hvorfor i alverden er det dig der græder og mig som tier? Hvad har du at græde over?"
Tilbage til toppen Go down
http://coolkat14.daportfolio.com/
Sølvi
Level 4
Level 4
Sølvi


Navn : Sølvi
Race : Nord
Kvinde Antal indlæg : 179
Join date : 19/03/12

Ofrene fra Dawnstar Empty
IndlægEmne: Sv: Ofrene fra Dawnstar   Ofrene fra Dawnstar Icon_minitimeTirs 12 Jun - 18:45:36

Brýns rystende gråd forvandlede sig til rystende latter. Hun tørrede øjnene med håndroden, og så på Mirabelle. Det havde ikke været et smart træk at tale sådan til hende; nu var al hendes indestængte vrede blevet rettet imod hende.

"Vil du godt styre dig, Mirabelle Wickhart." Hendes øjne var mørke, og der var intet spor af det sædvanlige smil. "Der er mennesker i denne verden der har det meget værre end dig. Alt kan ikke handle om den stakkels soldaterdatter der desværre ikke indeholder et gran af magi."

For første gang i deres forhold var Brýn ved at blive kvalt i Mirabelle.
Tilbage til toppen Go down
https://skyrim.danskforum.net
Mirabelle
Level 4
Level 4
Mirabelle


Navn : Mirabelle Wickhart
Race : Breton/Nord
Kvinde Antal indlæg : 178
Join date : 23/04/12

Ofrene fra Dawnstar Empty
IndlægEmne: Sv: Ofrene fra Dawnstar   Ofrene fra Dawnstar Icon_minitimeOns 13 Jun - 3:04:09

Mirabelle blev vred og chokeret, af al den uret som var imod hende idag. Ikke tale om, at hun gad at finde sig i den slags fornærmelser. Hun prøvede jo bare at få svar på et omsorgsfuld spørgsmål. Måske var verden alligevel imod hende. Selv hendes egen veninde var blevet træt af hende. Mirabelle vidste godt at de var vidt forskellige, at de ikke voksede op på den samme måde, men det var den samme verden de levede i. Den samme kultur og de samme forståelser.

"Jamen så fortæl dog hvorfor du har det værre end mig lige nu, fortæl mig noget. Du gider jo aldrig at sige noget om dig selv, så hemmelighedsfuld og mystisk som du er. Jeg er din ven for guds skyld" ordene kom ikke ud rigtigt, det vidste hun godt, men hvordan skulle hun forklare sin mistanke. Alle de følser som var indespæret, kom ud i en storm, og hun havde lyst til at skrige af himlen. Over krigen som tog hendes far. Over sig selv og hendes mange fejl. Over dagen idag.

// OMG I think Mirabelle is on her period XD //
Tilbage til toppen Go down
http://coolkat14.daportfolio.com/
Sølvi
Level 4
Level 4
Sølvi


Navn : Sølvi
Race : Nord
Kvinde Antal indlæg : 179
Join date : 19/03/12

Ofrene fra Dawnstar Empty
IndlægEmne: Sv: Ofrene fra Dawnstar   Ofrene fra Dawnstar Icon_minitimeOns 13 Jun - 7:30:26

// I Think they both are...

Bryn slap endnu en bitter latter ud. Hun lagde armene over kors, og lignede virkelig en der skulle til at hælde lort ud. Hvilket hun også skulle. "Ja, din far klarer sig nok ikke igennem natten, men det er lang tid siden min far døde. Din mor er skuffet over dig, min mor vil ikke se mig. Hun har aldrig været interesseret i mig, ikke engang selv om jeg var magisk. Du har to brødre. Du har... Kærlighed. Lad være med at benægte det, jeg har set hvordan du ser på Mikael." hun sendte hende et næsten bebrejdende blik.

"Jeg..." Et lille halvkvalt hulk rev sig vej op igennem hende. "... Jeg har brugt tre år af min ungdom i fængsel, og det er ikke rart. Ke er blevet banket, hånet og hakket i, fordi jeg blev nød til at stjæle for at overleve. Fordi nogle slog min far ihjel. Og de 'nogen' kunne være en af disse soldater!" Hendes stemme var steget til noget nær et skrig. Hun følte sig lille og alene, og alle knivene og dirkene havde aldrig føltes tungere. I det mindste græd hun ikke længere.
Tilbage til toppen Go down
https://skyrim.danskforum.net
Mirabelle
Level 4
Level 4
Mirabelle


Navn : Mirabelle Wickhart
Race : Breton/Nord
Kvinde Antal indlæg : 178
Join date : 23/04/12

Ofrene fra Dawnstar Empty
IndlægEmne: Sv: Ofrene fra Dawnstar   Ofrene fra Dawnstar Icon_minitimeOns 13 Jun - 8:17:01

Mirabelle fik det helt dårligt. Mere dårligt. Tænk at Brýn havde det sådan i al den tid. Der var stille i noget tid inden der blev svaret.
"Det jeg ked af. Jeg vidste slet ikke du havde det sådan. Hvis jeg gjorde det, havde jeg aldrig sagt..." mumlede hun stille og flovt. Hendes historie lød næsten for slem til at være sand. En skam kom flyvende over hovedet på hende.

Her sad de to unge kvinde så med hver deres grund til at opgive. Den ene værre end den anden. Det var ikke eventyrlyst længere...det var virkelighed.
Hullerne i taget gjorde et irreterrende dryp for hvert sekund, og det begyndte at tordne ude i det fjerne som en advarsel til storm. Flere soldater søgte ly i huse og telte. Kroen var fuld og det samme var mændene som sad derinde.

I al tilfældighed kom Mirabelle til at kigge ned på sine hænder. De var indspurt i hendes far blod. Blod som muligvis var blødt igennem tæppet. Der ville ikke gå lang tid, det var sikkert.

Tilbage til toppen Go down
http://coolkat14.daportfolio.com/
Sølvi
Level 4
Level 4
Sølvi


Navn : Sølvi
Race : Nord
Kvinde Antal indlæg : 179
Join date : 19/03/12

Ofrene fra Dawnstar Empty
IndlægEmne: Sv: Ofrene fra Dawnstar   Ofrene fra Dawnstar Icon_minitimeOns 13 Jun - 17:55:02

Imens der var stille, sad Brýn bare og så på Mirabelle. Og hun så ikke glad ud. Hun blev næsten skadefryd over Mirabelles skam.

Hun tog fat i en flig af sin kappe, lænede sig ind over Mirabelle, og gnubbede på hendes hænder. Man kunne næsten ikke se blodet på det mørke stof. "Jeg er ked af det. Det var ikke min mening at blive sur." Hun sendte hende et lille smil, imens hun strøg sit våde hår tilbage.

Tilbage til toppen Go down
https://skyrim.danskforum.net
Mirabelle
Level 4
Level 4
Mirabelle


Navn : Mirabelle Wickhart
Race : Breton/Nord
Kvinde Antal indlæg : 178
Join date : 23/04/12

Ofrene fra Dawnstar Empty
IndlægEmne: Sv: Ofrene fra Dawnstar   Ofrene fra Dawnstar Icon_minitimeTors 14 Jun - 2:24:33

Brýn havde det med, at gøre tingene godt igen. Det var en af de egenskaber Mirabelle elskede ved hende. Hun nikkede tak da det meste blodet var tørret af.

"Jeg tror hvis at vi begge to trænger til solskin og glade dage igen" sagde hun og smilede sødt tilbage.

Regnen var blevet værre, og det begyndte at storme. Mirabelle rejste sig op igen, og så håbløst op imod kroen, der var fyldt med soldater, som var gået i læ for vandet. Det så ikke ud som om der var plads på nogen måde. Utrolige at det havde regnet hele dagen.
Tilbage til toppen Go down
http://coolkat14.daportfolio.com/
Sølvi
Level 4
Level 4
Sølvi


Navn : Sølvi
Race : Nord
Kvinde Antal indlæg : 179
Join date : 19/03/12

Ofrene fra Dawnstar Empty
IndlægEmne: Sv: Ofrene fra Dawnstar   Ofrene fra Dawnstar Icon_minitimeTors 14 Jun - 5:11:58

Brýn gned lidt på kappen, men det eneste der skete var at hun fik noget røde striber på fingrene. "Ja, det tror jeg." Med den regn ville kappen alligevel være ren om et par øjeblikke. Hun løsnede snoren og kastede kappen ud på græsset. Den var gennemblødt på sekunder.

Hun lagde hovedet på skrå og kiggede på Mirabelle. Hun så ikke ud som om hun var interesseret i at komme ind i kroen. Hun kunne ikke klare flere stormcloacksoldater. Hun var træt af at stirre ondt på dem alle sammen. "Fra nu af, ingen hemmeligheder. Vi skal lære hinanden at kende... Okay? Total ærlighed. Virkelig."
Tilbage til toppen Go down
https://skyrim.danskforum.net
Mirabelle
Level 4
Level 4
Mirabelle


Navn : Mirabelle Wickhart
Race : Breton/Nord
Kvinde Antal indlæg : 178
Join date : 23/04/12

Ofrene fra Dawnstar Empty
IndlægEmne: Sv: Ofrene fra Dawnstar   Ofrene fra Dawnstar Icon_minitimeTors 14 Jun - 8:16:32

Mirabelle kiggede ned på Brýn og smilede.
"Aftale"

Hendes tøj var gennemblødt og håret dryppede så meget at hun var lige ved at vride det, men orkede bare ikke. De skulle snart finde ly og varme foran en ild, ellers blev de syge, men hvorhen? Kroen var fyldt, og hun kendte ikke Dawnstar overhoved.

"Hør vi er nød til at finde et varm sted inden vi bliver syge, men jeg har ingen idé hvorhen. Har du nogle forslag?" sagde hun og lænede sig op af en ustabil stolpe, så den knirkede.
Tilbage til toppen Go down
http://coolkat14.daportfolio.com/
Sølvi
Level 4
Level 4
Sølvi


Navn : Sølvi
Race : Nord
Kvinde Antal indlæg : 179
Join date : 19/03/12

Ofrene fra Dawnstar Empty
IndlægEmne: Sv: Ofrene fra Dawnstar   Ofrene fra Dawnstar Icon_minitimeTors 14 Jun - 18:22:12

Brýn havde travlt med at kigge på sine negle, imens Mirabelle snakkede. Hun var heller ikke så kendt i Dawnstar, og hun havde kun sovet på kroen. Brýn havde aldrig kunnet lide The Pale, så hun var her ikke så tit. Hun strøg fingerspidserne igennem sit drivvåde hår igen.

"Hvis vi havde været her for et par år siden, havde jeg kendt barden, men hun er flyttet til Solitude..." Med en kraftanstrengelse fik Brýn rejst sig op, og samlede den gennemblødte kappe op fra græsset. Hvis sandheden skulle frem, ville hun bare ikke ind og se på flere stormcloacks. Hendes psyke var pænt nedslidt nu.

"Jeg har en sovepose med, hvis du vil dele den med mig. Vi kan finde et rigtig hyggeligt bjørnehi." hun sendte hende et par vip med øjenbrynene.

// Jeg har glemt min oplader på skolen, fordi Mathilde skulle låne den, og jeg ville gerne se Avatar!! Sad
Tilbage til toppen Go down
https://skyrim.danskforum.net
Mirabelle
Level 4
Level 4
Mirabelle


Navn : Mirabelle Wickhart
Race : Breton/Nord
Kvinde Antal indlæg : 178
Join date : 23/04/12

Ofrene fra Dawnstar Empty
IndlægEmne: Sv: Ofrene fra Dawnstar   Ofrene fra Dawnstar Icon_minitimeFre 15 Jun - 9:05:08

Mirabelle fnisede og rystede på hovedet imens hun pegede om på sin rygsæk, der sad tæt ind til ryggen.
"Fin idé, men jeg har selv med haha"
Hun kiggede et sekund ud på regnen igen og så, at det ikke stormede så forfærdeligt længere, men der var dog stadig diset og byge.
"Vi kan slå lejr inde i skoven. Der er vi i mere i læ" sagde hun og tog sin lille rygsæk af. Hun skulle tjekke om hun havde grej til teltturen imens hun ventede på svar fra Brýn.
Tilbage til toppen Go down
http://coolkat14.daportfolio.com/
Sponsoreret inhold





Ofrene fra Dawnstar Empty
IndlægEmne: Sv: Ofrene fra Dawnstar   Ofrene fra Dawnstar Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ofrene fra Dawnstar
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Skyrim :: The Pale :: Dawnstar-
Gå til: