Skyrim
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Dette RPG-forum er inspireret af spillet Skyrim
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Tilføje mods via Steam eller Nexsus
"Jeg er tilbage!" Icon_minitimeFre 10 Jan - 5:51:59 af Xilli
Hej
Jeg er kørt fast i at tilføje mods til mit spil.
Kan I svare på hvad der fungerer bedst, Steams værksted eller Nexsus?


Kommentarer: 2
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Seneste emner
» Alle jobs har deres dårlige dage ~ Björk
"Jeg er tilbage!" Icon_minitimeSøn 7 Sep - 23:07:52 af Björk

» Tilføje mods via Steam eller Nexsus
"Jeg er tilbage!" Icon_minitimeTirs 2 Sep - 2:51:41 af Sølvi

» Sølvi
"Jeg er tilbage!" Icon_minitimeMan 25 Aug - 5:10:06 af Sølvi

» Björk Frostnæve
"Jeg er tilbage!" Icon_minitimeTors 21 Aug - 2:04:47 af Björk

» Spørgsmålstegn?
"Jeg er tilbage!" Icon_minitimeLør 12 Okt - 8:21:48 af Njalfi

» Vi spiller stadig
"Jeg er tilbage!" Icon_minitimeFre 11 Okt - 11:05:25 af Njalfi

» Fire Mage ~ Casta
"Jeg er tilbage!" Icon_minitimeOns 29 Maj - 5:18:57 af Casta

» At være nifingret - Lerexus.
"Jeg er tilbage!" Icon_minitimeMan 29 Apr - 6:08:55 af Lerexus

» Hvem er du? ~ Mirabelle
"Jeg er tilbage!" Icon_minitimeMan 29 Apr - 5:21:51 af Mirabelle

Mest aktive brugere
Sølvi
"Jeg er tilbage!" Vote_lcap"Jeg er tilbage!" Voting_bar"Jeg er tilbage!" Vote_rcap 
Mirabelle
"Jeg er tilbage!" Vote_lcap"Jeg er tilbage!" Voting_bar"Jeg er tilbage!" Vote_rcap 
Azariel
"Jeg er tilbage!" Vote_lcap"Jeg er tilbage!" Voting_bar"Jeg er tilbage!" Vote_rcap 
Casta
"Jeg er tilbage!" Vote_lcap"Jeg er tilbage!" Voting_bar"Jeg er tilbage!" Vote_rcap 
Lerexus
"Jeg er tilbage!" Vote_lcap"Jeg er tilbage!" Voting_bar"Jeg er tilbage!" Vote_rcap 
Arason
"Jeg er tilbage!" Vote_lcap"Jeg er tilbage!" Voting_bar"Jeg er tilbage!" Vote_rcap 
Eruanna
"Jeg er tilbage!" Vote_lcap"Jeg er tilbage!" Voting_bar"Jeg er tilbage!" Vote_rcap 
Björk
"Jeg er tilbage!" Vote_lcap"Jeg er tilbage!" Voting_bar"Jeg er tilbage!" Vote_rcap 
Njalfi
"Jeg er tilbage!" Vote_lcap"Jeg er tilbage!" Voting_bar"Jeg er tilbage!" Vote_rcap 
Sicarius
"Jeg er tilbage!" Vote_lcap"Jeg er tilbage!" Voting_bar"Jeg er tilbage!" Vote_rcap 
Afstemning
Statistik
Der er i alt 20 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er bonderoev

Vores brugere har i alt skrevet 552 indlæg i 68 emner
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 22, Tors 4 Jun - 19:56:26

 

 "Jeg er tilbage!"

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Mirabelle
Level 4
Level 4
Mirabelle


Navn : Mirabelle Wickhart
Race : Breton/Nord
Kvinde Antal indlæg : 178
Join date : 23/04/12

"Jeg er tilbage!" Empty
IndlægEmne: "Jeg er tilbage!"   "Jeg er tilbage!" Icon_minitimeTors 10 Maj - 6:21:09

En inferno af ild blev sendt af sted gennem hallen, og destruerede en trænings-dukke i den anden ende fuldstændig. Det begyndte hurtigt at lugte slemt af røg, men Mirabelle savnede det. Hvor var det lang tid siden, hun sidst havde set en af hendes mors elever brænde en trænings-dukke helt ned.
For lidt siden havde hun listet sig ind igennem døren til lokalet, men der var ingen, som havde opdaget hende endnu. Lidt ligesom for et par år siden, hvor hun bare sad ude i sidelinjen, og kiggede på. Hvor hun bare sad, og ønskede sig de magiske kræfter, så hun også kunne gøre sin mor stolt.

"Okay vi slutter for i dag. Husk at øve jer der hjemme" blev der råbt, da timen var slut. Efter et stykke tid var eleverne gået ud, og det kun Mirabelle og hendes mor tilbage i hallen. Hun sad stadig gemt over i sidelinjen, men besluttede sig for, at det var tid til en lille hyggelig overraskelse.
"Lutter mønsterelver hva? Du må være stolt?" kom det sarkastisk fra den respektløse datter, imens hun klappede langsomt. Mirabelles mor kigge op med et sæt.
"Hvad laver du her?" spurgte hun med et mistænksom ansigtsudtryk.
"Nåh, jeg er også glad for at se dig mor."
"Hvad vil du her?!" Nu lød hendes stemme ubehagelig og ugæstfri.
"Hvad kan jeg sige? Jeg er tilbage" sagde Mirabelle roligt og kastede med sine arme.
"Jeg har ikke tid nu. En af mine specialelever kommer snart. Til den tid er du væk! Er det forstået?!" råbte hun og gennede sin datter væk.
Mirabelle var ikke kommet hele vejen fra Falkreath, bare så hun kunne irreterre sin mor. Hun var faktisk kommet for at møde denne hersens specialelev.
Tilbage til toppen Go down
http://coolkat14.daportfolio.com/
Casta
Level 1
Level 1
Casta


Navn : Casta
Race : Altmer
Kvinde Antal indlæg : 36
Join date : 11/05/12

"Jeg er tilbage!" Empty
IndlægEmne: Sv: "Jeg er tilbage!"   "Jeg er tilbage!" Icon_minitimeLør 12 Maj - 0:25:06

Tremmedøren til the Elementernes Hal knirkede, da en lille skikkelse skubbede den op. Castas hætte var slået ned, og hendes lange platinblonde hår hang ned af hendes college-uniform. Hendes mørke øjne glødede, da hun så en mørkhåret kvinde henne ved Wickheart.

Hun stod dér et øjeblik, og så fra den ene til den anden kvinde, indtil hun langsomt kom gående over stengulvet. Hun pillede ved nålen der holdt hendes kåbe sammen, og trak lidt op i de lange ærmer. Man kunne ikke undgå at have en lidt stor uniform når man var så lille.

"Adrienne?" Casta stod lidt og flyttede vægten fra det ene ben til det andet. Hun var lidt usikker på situationen.
Tilbage til toppen Go down
Mirabelle
Level 4
Level 4
Mirabelle


Navn : Mirabelle Wickhart
Race : Breton/Nord
Kvinde Antal indlæg : 178
Join date : 23/04/12

"Jeg er tilbage!" Empty
IndlægEmne: Sv: "Jeg er tilbage!"   "Jeg er tilbage!" Icon_minitimeLør 12 Maj - 0:51:31

Mirabelle smilede over hele fjæset, da døren bag dem gik op. Hendes mor rynkede øjenbrynene, og så spidende ind i øjnene på hende. Man kunne se, at hun slet ikke var tilfreds over situationen. Ligesom dengang til den store optagelses prøve.

Mirabelle vendte sig om for ikke at se sin rasende mor i øjnene, men blev chokeret af et uventet syn. En lille spinkel elverpige som kom gående hen imod dem. Hun havde ikke lige regnet med at specialeleven var et barn.

"Adrienne? Kalder hun dig ved fornavn?!" kom det fra Mirabelle, da eleven nævnte moderens navn. Det var aldrig set før, at en elev måtte kalde hendes mor ved fornavn. Det var altid Fru Wickhart eller Professor Wickhart. Selv da Mirabelle var lille havde de altid været des aldrig dus.
Hun så op og ned af den lille uskyldige elverpige, som bare stod og kiggede som en lille hundehvalp.

//Du må gerne styre Adrienne Smile //
Tilbage til toppen Go down
http://coolkat14.daportfolio.com/
Casta
Level 1
Level 1
Casta


Navn : Casta
Race : Altmer
Kvinde Antal indlæg : 36
Join date : 11/05/12

"Jeg er tilbage!" Empty
IndlægEmne: Sv: "Jeg er tilbage!"   "Jeg er tilbage!" Icon_minitimeLør 12 Maj - 1:11:16

// HUN ER DIN MOR! ~ //

"Bland dig udenom, Mirabelle!" Adrienne Wickhearts stemme bragede igennem salen, og blev kastet fra væggene og loftet. Casta stod med store øjne og betragtede sin lære og den ukendte kvinde, som Adrienne tydeligvis kendte.

"Hvem er du?" spurgte Casta og hentydede til den unge, mørkhårede kvinde. "Og hvad laver du her?" Hun lød både naiv og nysgerrig, imens hun betragtede hende. Hun lignede en jæger, med tøj lavet af læder og skind. Hun kunne ikke se hverken bue, sværd eller pile, men hun havde garanteret et våben på sig et eller andet sted.

Adrienne så ikke ud til at føle sig tilpas ved situationen. "Mirabelle, jeg beder dig, gå nu." Hun lød dog mere kommanderende end bedende, men hun var også lærer og vant til at koste rundt med folk - hvad mere kunne man forvente?
Tilbage til toppen Go down
Mirabelle
Level 4
Level 4
Mirabelle


Navn : Mirabelle Wickhart
Race : Breton/Nord
Kvinde Antal indlæg : 178
Join date : 23/04/12

"Jeg er tilbage!" Empty
IndlægEmne: Sv: "Jeg er tilbage!"   "Jeg er tilbage!" Icon_minitimeLør 12 Maj - 1:40:35

Mirabelle smilede skævt til pigen da hun spurgte hvem hun var. Ha! Nu skulle hun bare få. Hun var lige ved at åbne munden for at fortælle om sig selv, men Adrienne afbrød hende.
Nu var der nærmest gnister mellem mor og datter.
"Elveren har da ret til at vide hvem jeg er, siden i er så tætte" sagde hun og pegede over på pigen. Hvis hun skulle have bare en smugle forhåbninger om at få hjælp, skulle hun nok være forsigtig.

Mirabelle vendte sig om imod pigen og gav hende hånden med et fredeligt smil.
"Mit navn er Mirabelle Wickhart, datter af Rorlund og Adrienne Wickhart" jeg skulle lige love for den fik hele armen af en præsentation. Hun skulle have det hele med, så pigen kunne se hvem hun i virkeligheden var.

Moderen sukkede højt som om det var sent at sende hende ud.
"Giv hende hånden Casta. Præsenter dig selv" sagde moderen skuffende og pegede hurtigt på den beskidte håndflade.
"Vær nu ikke uhøflig...ligesom visse andre"

Tilbage til toppen Go down
http://coolkat14.daportfolio.com/
Casta
Level 1
Level 1
Casta


Navn : Casta
Race : Altmer
Kvinde Antal indlæg : 36
Join date : 11/05/12

"Jeg er tilbage!" Empty
IndlægEmne: Sv: "Jeg er tilbage!"   "Jeg er tilbage!" Icon_minitimeLør 12 Maj - 1:51:04

Casta stirrede overrasket på den finger der blev proppet næsten lige op i ansigtet på hende, og hun stoppede op, et par meter fra de to diskuterende kvinder. Hun pillede igen ved nålen ved hendes skulder, imens hun åbenlyst betragtede dem, nysgerrig.

Et stykke tid stod den lille elverpige bare og kiggede på kvindens fremstrakte hånd. Det var ikke nogen overraskelse for hende at det var Adriennes datter, de to lignede hinanden en del. Selvom prof. Wickhart ikke havde sagt noget om en datter, på trods af hendes to sønner. Hun så fra mor til datter et par gange, men da Adrienne bad hende præsentere sig, gjorde hun det hurtigt.

Hendes lille, slanke hånd så helt forkert ud i Mirabelles beskidte grabber. "Casta - datter af... tja," Hendes spinkle stemme ebbede ud i stilhed, med et svagt, næsten undskyldende, smil. "Hyggeligt at møde dig, Mirabelle Wickhart."
Tilbage til toppen Go down
Mirabelle
Level 4
Level 4
Mirabelle


Navn : Mirabelle Wickhart
Race : Breton/Nord
Kvinde Antal indlæg : 178
Join date : 23/04/12

"Jeg er tilbage!" Empty
IndlægEmne: Sv: "Jeg er tilbage!"   "Jeg er tilbage!" Icon_minitimeLør 12 Maj - 2:38:29

Da de to pigen tog hendes hånd, blev man helt overvældet over hvor hvid, blød og tynd den var. I andres øjne lignede hun en lille og forsvarsløs elverpige, men hvis hun var denne hersens specialelev, kunne folk nemt blive narret.
"Mirabelle, må jeg tale med dig ude på gangen?" sagde Adrienne da de slap hinandens hænder. Det var ikke et forslag, det var helt sikkert en alvorlig ordre, så denne gang tøvede hun ikke med at gøre, som hendes mor sagde.

Den store dør blev automatisk lukket bag dem, og nu stod de ude på den store gang sammen. Mor og (udstødt)datter.
"Hvad vil du med hende?" hviskede Adrienne med armene over kryds. Hun bemærkede tydeligvis, at det var derfor hun var kommet.
"Hør, jeg skal bare have hjælp med at åbne det her skrin, og så går jeg igen" Mirabelle tog et sort skrin op ad skuldersækken. Dens dekoration skinnede i hele gangen, som en glitrende sol i skæret fra faklerne. Omkring låsen kunne man se en masse skrammer, der tydeligvis kom fra hendes stål daggert.
"Men hvorfor lige hende?" spurgte hun, med et mistænksom blik hen imod skrinet.
"Kan du se det her?" På låget kunne man se en slags tekst ridset med muligvis magi, så perfekt var den. Åbnes når lynets storm kommer...
"Det er tydeligvis en Lightning Storm. Jeg snakkede med Theodyn om det. Han sagde at ingen på hele skolen var i stand til at lave sådan en besværgelse helt fejlfrit. Undtagen den nye specialelev.
Der var stille et lille øjeblik, mens Adrienne tænkte sig om.
"Hvor har du fundet den henne?!"
"I en hule tæt ved Morthal, Hvorfor?" mere nåede hun ikke at sige før Adrienne åbnede døren til hallen og gik ind, som om hun aldrig havde spurgt.
Tilbage til toppen Go down
http://coolkat14.daportfolio.com/
Casta
Level 1
Level 1
Casta


Navn : Casta
Race : Altmer
Kvinde Antal indlæg : 36
Join date : 11/05/12

"Jeg er tilbage!" Empty
IndlægEmne: Sv: "Jeg er tilbage!"   "Jeg er tilbage!" Icon_minitimeLør 12 Maj - 3:24:53

Casta tillod sig at dumpe ned på stencirklen i midten af rummet, da Adrienne og Mirabelle, mor og datter, forlod Elementernes Hal. Hun kunne ikke lade være med at smile svagt, og pille ved en lok af sit hår. Hun gad godt vide hvordan de to havde fået sådan et stormfuldt forhold til hinanden... Og derfor kunne hun selvfølgelig ikke lade være med at være interesseret i deres samtale. Hun kastede en hurtig muffle besværgelse og listede hen til døren, hvor hun fandt et sted at stå, uden at man kunne se hende.

Samtalen virkede meget interessant. Casta anede ikke hvem Theodyn var, men det var rigtigt hvad hun sagde. Besværgelsen lightning storm var svær at udføre, og endnu svære at holde under kontrol, når den først var sat i gang.

Da døren knirkede skyndte Casta at træde et par skridt tilbage fra døren, lige i tid til at se Adrienne komme ind. Så kom hun selvfølgelig med sit mest uskyldige smil, hvilket virkede meget godt.

"Hvad snakkede i om?" Den pige kunne lyve fortrinlig godt.
Tilbage til toppen Go down
Mirabelle
Level 4
Level 4
Mirabelle


Navn : Mirabelle Wickhart
Race : Breton/Nord
Kvinde Antal indlæg : 178
Join date : 23/04/12

"Jeg er tilbage!" Empty
IndlægEmne: Sv: "Jeg er tilbage!"   "Jeg er tilbage!" Icon_minitimeLør 12 Maj - 5:05:29

Adrienne kom susende forbi Casta, og stillede sig om bag hende med hænderne på hendes skulder. Det mindede meget om en fugl, der ville beskytte sin unge.
"Mirabelle, nu vil jeg gerne have at du går. Winterhold Kollegiet er kun for magigere." sagde Adrienne koldt.
Mirabelle fik næsten tåre i øjnene over det hårde ord fra hendes mor. Hun havde tydeligvis udskiftet Mirabelle med denne her lille elvertøs.

Porten til kollegiet blev smækket i og hun stormede igennem forhaven, ud til den lange indgangs bro. Aldrig mere i sit liv, vil hun kendes ved sin mor igen. Ikke tale om! Lige nu opførte hun sig godt nok som en stædig teenager, men hun havde helt sikkert tænkt sig, at vende tilbage når mørket falder på. Mirabelle havde været igennem alt for meget besvær på grund af det pokkers skrin. At give Casta et lille visit ved midnatstid kunne ikke skade.
Tilbage til toppen Go down
http://coolkat14.daportfolio.com/
Casta
Level 1
Level 1
Casta


Navn : Casta
Race : Altmer
Kvinde Antal indlæg : 36
Join date : 11/05/12

"Jeg er tilbage!" Empty
IndlægEmne: Sv: "Jeg er tilbage!"   "Jeg er tilbage!" Icon_minitimeLør 12 Maj - 6:24:45

Casta vaklede en smule, da Adrienne greb fat i hende, men denne holdt hende også oppe, så hun væltede ikke. Hun så lidt forvirret fra Mirabelle til Adrienne et par gange. Selv hun kunne ikke lade være med at blive lidt chokeret over den iskolde klang i Adriennes stemme. Det hun sagde var godt nok rigtigt, men det betød ikke at man ikke kunne være gæstfri. "Professor Wickhart..."

Inden hun nåede at færdiggøre sætningen, stormede Mirabelle-personen ud af hallen, og hele vejen ud af kollegiet. Casta trak sig elegant ud af Adriennes greb, og så på hende med løftede øjenbryn. "Hun er din datter. Kunne du ikke have været lidt mere sød? Er du klar over hvad du gør? Det er vigtigt at have en moar!"

Og så løb Casta også ud.

// Lets set fast forward on? //
Tilbage til toppen Go down
Mirabelle
Level 4
Level 4
Mirabelle


Navn : Mirabelle Wickhart
Race : Breton/Nord
Kvinde Antal indlæg : 178
Join date : 23/04/12

"Jeg er tilbage!" Empty
IndlægEmne: Sv: "Jeg er tilbage!"   "Jeg er tilbage!" Icon_minitimeLør 12 Maj - 7:38:35

Der var dunkelt og koldt, da Mirabelle joggede igennem sneen på den lang indgangs bro. På skulderen havde hun sækken med skrinet i, så hver gang hun hoppede lidt, fik hun kanten ind i ryggen. Nu var ser var ikke langt igen.

Der var stille i forhaven, og man kunne høre uglerne helt henne fra skoven af. Hun listede sig hen ad fliserne langs muren ind til sovesalene, indtil hun nåede døren. Hænderne fumlede i kulden, og fik endelig et lockpick op ad lommen. Det var inden sag at få låsen op, men det svære var at skubbe døren op uden en efterfølgende lang knirkelyd. Hun kendte døren og dens steder at knirke på, så i et hurtigt tag skubbede hun døren op (ikke helt), klemte sig ind igennem åbningen, og lukkede døren igen. Alt dette som om det kun var én bevægelse.

Man kunne høre en svag snorken fra en af rummene. Tydeligvis en af de ældre elever. Stille og elegant svævede hun fra rum til rum, for at se hvem der sov i sengene. Det var svært på grund af det store mørke, men det blå lys i gangen hjalp nu en del.
Tilbage til toppen Go down
http://coolkat14.daportfolio.com/
Casta
Level 1
Level 1
Casta


Navn : Casta
Race : Altmer
Kvinde Antal indlæg : 36
Join date : 11/05/12

"Jeg er tilbage!" Empty
IndlægEmne: Sv: "Jeg er tilbage!"   "Jeg er tilbage!" Icon_minitimeLør 12 Maj - 7:57:36

Casta lå helst stille i sengen, rullet så meget ind i dynen som overhovedet muligt. Hendes lange hår flød som sølv, gulv, whatever, ud over sengetæppet. En bleg arm stak ud over kanten og dinglede i luften. Det lød som om hun snakkede en smule i søvne, men det var ikke til at høre hvad hun sagde.

Hendes værelse var fyldt med bøger. Mange af dem lå hulter til bulter på gulvet, halvt åbne, trådt på, whatsoever (WUTDAFAWUQK, MAI HYPWER!) Hendes uniform hang hen over sengegærderet, og hendes allestedsnærværende Julianos-medaljon skinnede i det blå lys. Hun havde den stadig på, fordi den var alle-sted-nær-vær-end-e. Okay, hun snorkede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Mirabelle
Level 4
Level 4
Mirabelle


Navn : Mirabelle Wickhart
Race : Breton/Nord
Kvinde Antal indlæg : 178
Join date : 23/04/12

"Jeg er tilbage!" Empty
IndlægEmne: Sv: "Jeg er tilbage!"   "Jeg er tilbage!" Icon_minitimeLør 12 Maj - 8:18:29

Endelig fandt hun Casta. En lille bleg arm stak ud fra dynen, og man kunne ikke undgå at bemærke det fine hår. Helt klart her!
Mirabelle trådte forsigtig ind i rummet uden en lyd. Lige pludselig sagde Casta et eller andet volapyk, og hun gik fra sej ninja, til at fare sammen på gulvet. (Heldigvis lydløst) Da hun fandt ud af at det bare var søvn-snak, rejste hun sig op igen for at gå nærmere. Sækken blev lagt i fodenden og skrinetblev funklende taget ud i syne. Det blå lys forvandlede den til en dicokugle, og værelset blev lyst op i en hyggelig stemning. Alt gik fint, men uheldigvis skvattede Mirabelle over en bog som lå og flød på stengulvet.
*bumbt*
Tilbage til toppen Go down
http://coolkat14.daportfolio.com/
Casta
Level 1
Level 1
Casta


Navn : Casta
Race : Altmer
Kvinde Antal indlæg : 36
Join date : 11/05/12

"Jeg er tilbage!" Empty
IndlægEmne: Sv: "Jeg er tilbage!"   "Jeg er tilbage!" Icon_minitimeLør 12 Maj - 8:26:26

Casta fulgte sin arm ned på gulvet, med et højt bump. Et bump der ville være højt nok til at vække hele kollegiet. Hun var med det samme lysvågen, nede i en bunke af bøger i forskellige farver og størrelser. Hun skyggede for sit ansigt med hånden, og lyset fra skrinet kastede skygger hen over hendes ansigt.

"Hva... jeg... hvorfo... Mi.. Mirabelle?" Casta kæmpede sig langsomt op at stå. Hun gjorde tegn til norden om at være stille, og hun snuppede skrinet og stak det ind under sin natkjole, der forresten bare var en farveløs kjole i moderat længde. "Følg med. Stille."

Uden at tjekke om kvinden i pels fulgte med, undgik hun elegant bøgerne på gulvet, og smuttede hen over det kolde stengulv, med det blå lys lige i nakken. Hun åbnede en dør der førte ud til en balkon.
Tilbage til toppen Go down
Mirabelle
Level 4
Level 4
Mirabelle


Navn : Mirabelle Wickhart
Race : Breton/Nord
Kvinde Antal indlæg : 178
Join date : 23/04/12

"Jeg er tilbage!" Empty
IndlægEmne: Sv: "Jeg er tilbage!"   "Jeg er tilbage!" Icon_minitimeLør 12 Maj - 8:35:04

Mirabelle vidste ikke hvad hun skulle sige. Det var så flovt, det med at hun bare kom skvattende ind på en andens værelse som om det skulle være vild cool, men endte i fiasko. Heldigvis var det som om Casta selv tog over. Som om det hele var meningen, og slet ikke unormalt.
Og dog. Den klumsede kvinde fulgte total speachless med den lille elverpige, og de endte ude på en kold balkong.
"Hvordan kunne du vide om skrinet?" spurgte Mirabelle og nikkede ned imod den firkantede figur under natkjolen.
Tilbage til toppen Go down
http://coolkat14.daportfolio.com/
Casta
Level 1
Level 1
Casta


Navn : Casta
Race : Altmer
Kvinde Antal indlæg : 36
Join date : 11/05/12

"Jeg er tilbage!" Empty
IndlægEmne: Sv: "Jeg er tilbage!"   "Jeg er tilbage!" Icon_minitimeLør 12 Maj - 8:38:48

Gåsehuden sprang frem på Castas blege hud, da hun trak det kolde skrin frem, fra under sin natkjole ( ~ ^^' ). Hun viste det stolt frem, som om det var hende selv der havde fundet det i en grotte i.. Morthal?

"Jeg smuglyttede til dig og din mors samtale! Og jeg vil gerne åbne skrinet for dig!" Hun så helt stolt ud, den underlig pige. Hun rystede lidt med skrinet, men hun kunne ikke lige gætte hvad der var i. Det sagde ikke noget, raslede ikke, så det kunne egentligt godt være tomt. Men påskriften glitrede op til hende og prikkede helt uudholdeligt til hendes nysgerrighed. Åbnes når lynets storm kommer[b].. Hmm...
Tilbage til toppen Go down
Mirabelle
Level 4
Level 4
Mirabelle


Navn : Mirabelle Wickhart
Race : Breton/Nord
Kvinde Antal indlæg : 178
Join date : 23/04/12

"Jeg er tilbage!" Empty
IndlægEmne: Sv: "Jeg er tilbage!"   "Jeg er tilbage!" Icon_minitimeLør 12 Maj - 8:49:01

"Du har hva... Ved du hvad, efter alt det jeg har været igennem idag, kunne det faktisk være rat hvis det pokkers skrin bare gad at åbne sig for en gangs skyld" sagde Mirabelle og sukkede dybt. Det sidste hun ville var at holde en laaang voksen-prædiken om hvorfor det var en privat samtale og hun gjorde det forkerte, men hey! Hvem er det lige der bryder ind på en skole midt om natten?
"Tror du?... du ved.. Du kan vel åbne det ikke?" sagde hun lige en ekstra gang for at være sikker. Lightning Storm var ikke noget man bare sådan lige gjorde på en to tre.

Skrinet blev sat på jorden, og de to piger trådte flere skridt tilbage. Mirabelle regnede med at Casta vil gøre det, når hun var klar.
Tilbage til toppen Go down
http://coolkat14.daportfolio.com/
Casta
Level 1
Level 1
Casta


Navn : Casta
Race : Altmer
Kvinde Antal indlæg : 36
Join date : 11/05/12

"Jeg er tilbage!" Empty
IndlægEmne: Sv: "Jeg er tilbage!"   "Jeg er tilbage!" Icon_minitimeLør 12 Maj - 8:53:12

Casta kom med en underlig, halvkvalt lyd, et halvvejs grin. "Efter hvad du har været igennem? Kære ven, du er heldig hvis du ikke kommer igennem noget værre."

Hun gned sig over armene. Lightning Storm var nemmere at gøre når det regnede - helst tordenvejr - men nat var også okay. Sol var det værste. "Skal jeg bare..." Hun var bange for at hun ville kaste skrinet ud over balkonen af ren og skær energi, så det ville falde hele vejen ned i gården.

Selvom hun ikke koncentrerede sig endnu, bølgede gnisterne allerede omkring hendes fingerspidser. Hun kunne ikke gøre for det. Stødmagi og ismagi var hendes største styrker.
Tilbage til toppen Go down
Mirabelle
Level 4
Level 4
Mirabelle


Navn : Mirabelle Wickhart
Race : Breton/Nord
Kvinde Antal indlæg : 178
Join date : 23/04/12

"Jeg er tilbage!" Empty
IndlægEmne: Sv: "Jeg er tilbage!"   "Jeg er tilbage!" Icon_minitimeLør 12 Maj - 9:00:17

Mirabelle blev stærkt interesseret i gnisterne på Castas fingre. Som om hun blev draget af dem, men valgte nu alligevel ikke at komme for tæt på. Hun så sig omkring og opdaget at det måske ikke var så smart en idé på denne måde.

"Vent Asta! Måske er det bedst hvis du gør det den anden vej fra. Du ved...ind imod muren" hviskede hun og løb ind foran med store blokerende arme.
Tilbage til toppen Go down
http://coolkat14.daportfolio.com/
Casta
Level 1
Level 1
Casta


Navn : Casta
Race : Altmer
Kvinde Antal indlæg : 36
Join date : 11/05/12

"Jeg er tilbage!" Empty
IndlægEmne: Sv: "Jeg er tilbage!"   "Jeg er tilbage!" Icon_minitimeLør 12 Maj - 9:04:54

"Casta," mumlede hun. "Ikke Asta. Okay?" Hun lod sine arme falde slappe ned langs siderne, men hverken gåsehuden eller gnisterne forsvandt. De fik en blålilla farve.

"Jeg smadre bare muren. Måske.." Men hun tvivlede på det. Lyn var kraftig, men kun nok til at skade organisk materiale, ikke... solide ting. "Okay, flyt dig lige lidt. Lad være med at røre gelænderet." Det kunne være at det blev elektrisk, og hun havde ikke lyst til at skade Mirabelle.

Hun løftede sine arme igen, og gnisterne blev lyseblå. Hun samlede dem, og hendes sener blev spændt som buestrenge, eller strenge på en lut. Lynet trak sig sammen. som en legesyg kugle imellem hendes hænder. De trak sig sammen som muskler, og eksploderede i en voldsom, glitrende stråle. Casta trådte et skridt tilbage for at finde balancen igen, og prøvede at rette magien imod skrinet, og væk fra Mirabelle. Skrinet blev alligevel kastet op i luften, og magien trak sig sammen og forsvandt, da elverpigen slap den.

Skrinet faldt.
Tilbage til toppen Go down
Mirabelle
Level 4
Level 4
Mirabelle


Navn : Mirabelle Wickhart
Race : Breton/Nord
Kvinde Antal indlæg : 178
Join date : 23/04/12

"Jeg er tilbage!" Empty
IndlægEmne: Sv: "Jeg er tilbage!"   "Jeg er tilbage!" Icon_minitimeLør 12 Maj - 9:17:42

Mirabelle fik et lille mini hjertestop, da skrinet fløj op i luften. Hun skulle helt sikkert handle hurtigt. Hun greb sin sæk, åbnede den og stod nu med den som en eller anden tosse, men skrinet faldt elegant og uskadt ned i sækken.

Hun tog skrinet op i hånden, og heldigvis var det ikke elektrisk. Al kraften var nok gået ind i låsen. Den lås som var ridset ihjel af hendes ståldagger.
"Casta... Hvorfor vil du ikke åbne det?" forslog Mirabelle og rakte hende skrinet.
Tilbage til toppen Go down
http://coolkat14.daportfolio.com/
Casta
Level 1
Level 1
Casta


Navn : Casta
Race : Altmer
Kvinde Antal indlæg : 36
Join date : 11/05/12

"Jeg er tilbage!" Empty
IndlægEmne: Sv: "Jeg er tilbage!"   "Jeg er tilbage!" Icon_minitimeLør 12 Maj - 9:21:33

// FFFAUQK! .. - Godnat. //

Casta tog stolt imod skrinet, imens de sidste gnister på hendes arme langsomt forsvandt som blå ildfluer i natten. "Uhm.. Okay." Hendes fingre rystede en lille smule, da hun lod dem glide hen over det glatte, kølige materiale, skrinet var lavet af. En blanding imellem sten og træ.. Forstenet træ, måske? Casta havde læst om noget lignende engang...

Da hun åbnede det, så hun skuffet ud. Det så først ud som om hun havde ret, der var ikke noget i - men så kunne hun se noget glitre på bunden. Noget småt og livagtigt, der glitrede af sølv og gulv. Et smykke? Hvor... skuffende.
Tilbage til toppen Go down
Mirabelle
Level 4
Level 4
Mirabelle


Navn : Mirabelle Wickhart
Race : Breton/Nord
Kvinde Antal indlæg : 178
Join date : 23/04/12

"Jeg er tilbage!" Empty
IndlægEmne: Sv: "Jeg er tilbage!"   "Jeg er tilbage!" Icon_minitimeSøn 13 Maj - 3:39:30

Mirabelle fik helt spænding i maven, da Casta åbnede skrinet. Hvor havde hun glædet sig til, at se hvad der lå i, siden de kunne være hvad som helst.
"Nåh? Stå nu ikke bare der. Vis mig det" grinede hun nervøst, fordi Casta så så skuffet ud. Måske er det allerede blevet tømt for indhold. Åh nej, hvad nu hvis den var?
Mirabelle hev den hurtigt ud af hånden på Casta, for at se hvad det var hun kiggede på.
"Arh! Det bare løgn!" råbte Mirabelle og fumlede ned i skrinet. Der var ingenting i. Nada. Tom.
"Den er jo tom!"
Tilbage til toppen Go down
http://coolkat14.daportfolio.com/
Casta
Level 1
Level 1
Casta


Navn : Casta
Race : Altmer
Kvinde Antal indlæg : 36
Join date : 11/05/12

"Jeg er tilbage!" Empty
IndlægEmne: Sv: "Jeg er tilbage!"   "Jeg er tilbage!" Icon_minitimeSøn 13 Maj - 3:47:46

Casta åbnede forurettet munden da Mirabelle rev skrinet ud af hendes hænder. Hun rynkede overrasket brynene da Mirabelle sagde at der ikke var noget i. Den kunne godt være lidt svær at se i mørket men... Hun trådte et skridt hen imod hende, på det glatte gulv, og fiskede medaljonen op fra skrinet. Den glitrede i det svage månelys. "Øhm, se lige her." Hun lod medaljonen vippe foran hendes ansigt.

Den var faktisk ret pæn. Hvert eneste led i kæden var hænder der holdt fast i hinanden. Låsen der holdt vedhænget fast til kæden var en kvindelig figur der holdt sine fingre ned imod den. Selve vedhænget var lavet af noget der lignede sølv. De var snirklede, avancerede mønstre i overfladen, og der sad nogle glitrende sten på overfladen.
Tilbage til toppen Go down
Mirabelle
Level 4
Level 4
Mirabelle


Navn : Mirabelle Wickhart
Race : Breton/Nord
Kvinde Antal indlæg : 178
Join date : 23/04/12

"Jeg er tilbage!" Empty
IndlægEmne: Sv: "Jeg er tilbage!"   "Jeg er tilbage!" Icon_minitimeSøn 13 Maj - 4:05:07

"Ha! Skulle det her være en eller anden syg joke?" sagde Mirabelle da hun kiggede på den tomme hånd. Øjnene gik fra hånden til Casta i små mellemrum, bare for at se om hun løj eller ej, men det så ud som om hun mente det alvorligt. Ej det kunne da ikke være sandt...måske. Hun rakte hånden ud for at signalere: Jamen så giv mig den.
Tilbage til toppen Go down
http://coolkat14.daportfolio.com/
Sponsoreret inhold





"Jeg er tilbage!" Empty
IndlægEmne: Sv: "Jeg er tilbage!"   "Jeg er tilbage!" Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
"Jeg er tilbage!"
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Skyrim :: Winterhold Hold :: Winterhold-kollegiet-
Gå til: